Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Pereiti į pagrindinį turinį

C1

C1

„Rovaltra“ vadovas R. Trainaitis: „Noriu palinkėti, kad sėja praeitų kuo sklandžiau, o orai neiškrėstų jokių siurprizų“

Autorius: Gediminas STANIŠAUSKAS
Romualdas Trainaitis
Romualdas Trainaitis
Printer Friendly, PDF & Email

Dėl kovos su koronavirusu (COVID-19) valstybės lygiu paskelbtas karantinas atšaukė visus viešus renginius, įskaitant ir parodą „Ką pasėsi...", lauko dienas, seminarus, konferencijas. Žemės ūkio paslaugų įmonės ir gamintojai susiduria su nemažu iššūkiu, kaip informuoti ūkininkus apie savo produkciją ir paslaugas. „Agroeta" pakalbino UAB „Rovaltra“ generalinį direktorių Romualdą Trainaitį, kaip bendrovė veikia karantino sąlygomis.  

Kokią įtaką valstybės lygiu paskelbtas karantinas padarė Jūsų įmonės veiklai?

Kol kas įmonė stengiasi dirbti nuotoliniu būdu su klientais telefonu. Jei reikia atlikti serviso paslaugas, siunčiamas tik vienas žmogus ir kontakto su ūkininku stengiamasi neturėti. Telefonu išklausoma problema ir tvarkomas traktorius pas ūkininkus arba pats ūkininkas pasirūpina traktoriaus atvežimu į vietą. Vairuotojas net neišlipa iš kabinos. Traktorių nukrauname ir vežame į servisą.

Detalių tiekimas šiuo metu vyksta tik per kurjerį (nors jų darbas stringa). Jei reikalas skubus – žemdirbys gali atvykti į „Rovaltra“ atstovybes. Jose atsarginės dalys išnešamos į specialiai pažymėtas dėžes su atsiimamos prekės užrašu. Klientai pasiima prekes iš dėžės, pasirašomas aktas. Tad tiesioginio kontakto stengiamasi išvengti.

Visi telefonai yra nurodyti mūsų svetainėje – www.rovaltra.lt. Žmonės dirba nuotoliniu būdu. Departamentuose dirba tik budintys asmenys, kurie ir dirba visus darbus. Jiems yra peradresuojami klientų skambučiai.

Kaip kontaktuojate su žemdirbiais? Kokius papildomus instrumentus naudojate ryšiui su ūkininkais palaikyti?

Telefonu arba elektroniniu paštu. Juk šiuo metu vizitai uždrausti. Technika pristatoma tiesiogiai ūkininkui, stengiamasi išlaikyti rekomenduojamą 2 metrų atstumą tarp žmonių. Visus klientus informuojame, kad apmokymai dėl technikos priežiūros bus surengti ateityje, kai baigsis karantinas.

Ką šiuo metu siūlote ūkininkams? Gal esate paskelbę arba planuojate kokią specialią akciją?

Specialių akcijų šiuo metu netaikome. Siūlome tą pačią produkciją, kuri yra mūsų asortimente. Iš gamintojų sulaukėme žinių, kad technikos gamyba kol kas nestoja. Stringa tik prekių pristatymai dėl pasienyje įstrigusių vežėjų, kuriems taikoma papildoma kontrolė ir patikra dėl koronaviruso. Jei anksčiau iš Suomijos prekes pristatydavome per 1-2 dienas, tai šiuo metu jau per 3-4 dienas.

Kokie konkretūs produktai ir paslaugos, Jūsų nuomone, šiuo metu aktualiausi? Kaip ūkininkai galėtų juos įsigyti, pasikonsultuoti su Jūsų specialistais?

Prekyba kol kas nėra aktyvi. Savo sandėliuose turime visko, tad niekas stygiaus nejaučia. Ūkininkai į pirkimus žvelgia atsargiai ir dėl to juos suprantame. Kai tik gauname iš jų užklausas, stengiamės padėti kuo tik galime. Praėjusią savaitę į vieną ūkį netgi pristatėme 6 traktorius. Aišku, apmokymai įvyks vėliau, bet savo įsipareigojimus vykdome. Visos konsultacijos galimos telefonu. Mielai atsakysime visiems paskambinusiems.

Ką norėtumėte pasakyti, perduoti žemdirbiams, savo klientams, apie dabartinę situaciją, kuomet ant agroverslo, žemės ūkio pečių krenta faktiškai visas valstybės aprūpinimas maistu?

Tikimės, kad šita situacija ilgai neužsitęs. Prašome ūkininkų nepanikuoti. Gamintojų gamyklos veikia. Tad esame pasiruošę ilgesnį laikotarpį pasirūpinti savo klientų aptarnavimu – tiek tiekiant atsargines dalis, tiek teikiant paslaugas. Noriu palinkėti, kad sėja praeitų kuo sklandžiau, o orai neiškrėstų jokių siurprizų.

Facebook komentarai