Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Pereiti į pagrindinį turinį

C1

C1

„McDonald’s“ pajamos balandžio–birželio mėnesiais išaugo 57 proc.

Autorius: BNS
McDonald's nuotr.
McDonald's nuotr.
Printer Friendly, PDF & Email

Greitojo maisto tinklas „McDonald’s“ antrąjį šių metų ketvirtį fiksavo prognozę viršijusius pardavimus, nes klientams vėl buvo leista valgyti restoranų viduje, o nauji produktai, pavyzdžiui sumuštinis „Crispy Chicken Sandwich“, sulaukė didelio populiarumo.

Tinklo pajamos balandžio–birželio mėnesiais šoktelėjo 57 proc. iki beveik 5,9 mlrd. JAV dolerių.

Pasak „FactSet“ apklaustų analitikų, tai viršijo Volstryto prognozę, numačiusią 5,6 mlrd. JAV dolerių pajamas.

Pasauliniai pardavimai anksčiau atidarytuose restoranuose arba restoranuose, veikiančiuose bent vienerius metus, išaugo 40,5 proc., palyginti su tuo pačiu laikotarpiu metais anksčiau.

2020 metų antrąjį ketvirtį „McDonald’s“ fiksavo savo prasčiausius rezultatus nuo pandemijos pradžios, kai pardavimai smuko 30 procentų.

Visgi net ir palyginus su 2019 metų rezultatais, kai iki pandemijos dar buvo likę metai, šių metų antrąjį ketvirtį anksčiau atidarytų restoranų pardavimai buvo 7 procentais didesni.

Greitojo maisto milžinės grynosios pajamos siekė 2,2 mlrd. JAV dolerių. Pakoregavus pagal vienkartines išlaidas, bendrovė uždirbo po 2,37 JAV dolerio vienai akcijai pelną. Tai buvo gerokai daugiau nei prognozavo Volstryto ekspertai – po 2,11 JAV dolerio akcijai.

Facebook komentarai