Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Pereiti į pagrindinį turinį

C1

C1

„Lidl“ svarstys, ar įsileisti daugiau lietuviškų produktų

Autorius: Agroeta
Printer Friendly, PDF & Email

(Vilnius, liepos 27 d.) Vokietijos kapitalo mažmeninės prekybos tinklas „Lidl“ Lietuvoje ir kitose Europos šalyse galėtų parduoti daugiau lietuviškos produkcijos, sako jo vadovas. Tačiau Radostinas Roussevas-Peinas (Radostinas Rusevas-Peinas) teigia, kad tam reikia atlikti tyrimus. Žemės ūkio ministrė stebisi, kad tinklui neįtinka Lietuvos mėsos gamintojai.

„Mes kalbėjome, kad norėtume padidinti produktų apimtis iš lietuviškų tiekėjų. Mes turime atlikti analizę visų Lietuvos gaminamų produktų - kalbame apie pieno, daržovių ir vaisių bei mėsos sektorius. Čia yra pagrindinės kryptys“, - BNS po susitikimo su žemės ūkio ministre Virginija Baltraitiene sakė „Lidl Lietuvos“ generalinis direktorius R. Roussevas-Peinas.

Jo teigimu, „Lidl“ norėtų lietuviškus produktus pardavinėti ir Europoje, tačiau reikia ištirti, kokius ir kiek jų galima būtų parduoti. R.Roussevas-Peinas negalėjo atsakyti, kada bus priimti sprendimai dėl asortimento išplėtimo.

V.Baltraitienė teigė, kad „Lidl“ ieško tiekėjų, kurie užtikrintų pakankamą produkcijos kiekį ir kokybę.

„Buvo noras išsiaiškinti, kokios yra galimybės, kad kuo daugiau lietuviškos produkcijos patektų į šitą tinklą. Jų pozicija yra tokia, kad jeigu atitinka reikalingus kiekius ir gali užtikrinti kokybę, tai jie yra pasiryžę kuo daugiau produkcijos parduoti ne tik Lietuvoje, bet ir kitose Europos šalyse“, - BNS sakė žemės ūkio ministrė.

Jos žodžiais, susitikime buvo kalbėta apie žuvies, mėsos produktus bei daržoves, tačiau esą „Lidl“ vadovas pabrėžė, jog kai kurie tiekėjai nepateikia pakankamai produkcijos.

„Šiek tiek nustebina, ką aš išgirdau kaip naują dalyką, kad mes neturime jiems reikalingo paukštienos ir kiaulienos kiekio. Kiaulienos tikrai žinau, kad pasigaminame mažiau nei suvartojame, bet paukštienos - arba kažkokios sąlygos netinka ir nepatiekia gamintojai, nes tinklas Lietuvoje nėra jau toks didelis, kad mes neužtikrintume tų kiekių“, - sakė V.Baltraitienė.

Anot jos, „Lidl“ teigimu, lietuviškų daržovių fasavimo galimybės yra prastos, todėl ministerija ketina pagelbėti daržovių augintojams per Kaimo plėtros programą.

Birželio pradžioje Lietuvoje pradėjęs veikti „Lidl“ turi 16 parduotuvių ir plečia tinklą. Jose prekiaujama daugiausia lenkiška produkcija, yra vokiškų prekių ir labai nedaug lietuviškų.

BNS inf. produktai
Facebook komentarai