Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Pereiti į pagrindinį turinį

C1

C1

UAB „Dotnuva Baltic“ vykdantysis direktorius D. Valaitis: "Klientai ir darbuotojai tapo sąmoningesni"

Autorius: Agroeta
UAB „Dotnuva Baltic“ vykdantysis direktorius Dangis Valaitis.
UAB „Dotnuva Baltic“ vykdantysis direktorius Dangis Valaitis.
Printer Friendly, PDF & Email

Pavasarį kilusi pirmoji COVID-19 banga atšaukė daugelį žemės ūkio renginių: lauko dienas, parodas ir kitus tiesioginius susitikimus tarp agroverslo įmonių ir žemdirbių. Ūkininkų apklausa parodė, jog griežto karantino sąlygomis vėlavo atsarginių dalių pristatymas, pasidarė tiesiog sunkiau gauti paslaugas. Ir vis dėlto žemės ūkio sektorius sąlyginai nesunkiai išgyveno koronavirusinę krizę. Antroji COVID-19 banga vėl apsunkina Lietuvai gyvenimą, įskaitant ir agroverslą. Tad įmonių klausėme to paties, kaip jos tęsia veiklą karantino metu ir kokias pamokas išmokome, palyginti su pirmąja COVID-19 banga. Į klausimus atsako UAB „Dotnuva Baltic“ vykdantysis direktorius Dangis Valaitis.

Kaip pasiruošėte antrajai COVID-19 bangai, kai štai jau kuris laikas vėl gyvename karantine?

Po pirmosios bangos pavasarį nebuvome atsipalaidavę ir visą laiką taikėme saugaus darbo, saugumo principus. Ugdėme darbuotojų sąmoningumą, laikėmės rekomendacinių nurodymų. Panašu, kad tai veikia, ir kol kas esame sėkmingai apsaugoję savo darbuotojus ir klientus. Rudenį, kol dar nebuvo paskelbtas karantinas, sugriežtinome reikalavimus įmonėje, atsisakėme suplanuotų renginių klientams, ir, kur įmanoma, darbą organizuojame nuotoliniu būdu. Pagrindinės veiklos, tokios kaip servisas, atsarginių dalių tiekimas, technikos pristatymas klientams ir paleidimas, sėklų paruošimas, grūdų ir fermų įrangos objektų įgyvendinimas, vyksta nenutrūkstamai. Saugumo reikalavimų laikymąsi įmonėje griežtai kontroliuojame – saugome savo klientus, partnerius ir darbuotojus nuo galimo užsikrėtimo virusu.

Kokius skirtumus įžvelgiate, jei palygintume šiuo metu paskelbtą karantiną ir tą, kuris buvo pavasarį? Kokias išvadas galima padaryti apie Lietuvoje išmoktas arba neišmoktas pamokas?

Lyginant su pavasariu situacija pasikeitė nedaug, ir toliau kiekvieną sprendimą priimame racionaliai ir atsižvelgdami į svarbiausią principą – neturi nukentėti kliento poreikiai ir darbuotojų sveikata. Žemės ūkis Lietuvoje yra vienas svarbiausių sektorių. Metai parodė, kad ekstremalios situacijos akivaizdoje agroverslas Lietuvoje sugeba užtikrinti nenutrūkstamą maisto gamybos ir tiekimo grandinę: aprūpinti visuomenę vietoje pagamintais saugiais maisto produktais ir užtikrinti eksporto augimą.

Dabar laikas ne žvalgytis į praeinančius metus ir baimintis dėl Covid-19 pasekmių, o pradėti ruoštis 2021 metų sezonui. Ūkiams ir kitais metais bus reikalingas būtinų prekių tiekimas (technikos, įrangos, dalių, sėklų ir kitų augalininkystės produktų). Investuojame ir tobuliname savo įmonės procesus, kad ir kitais metais užtikrintume operatyvų prekių pristatymą į ūkius ir serviso paslaugas. Įsiklausome į klientų poreikius ir esame pasiruošę lanksčiai reaguoti, spręsti kiekvieną situaciją.

Kaip bendraujate su jūsų įmonės klientais, kai buvo paskelbtas naujas karantinas, kuris po lapkričio 29-osios veikiausiai, bus pratęstas dar kelioms savaitėms. Kalbama net apie mėnesius. Galbūt įdiegėte papildomus bendravimo su klientais įrankius ir būdus?

Prioritetą teikiame nuotoliniam aptarnavimui. Naudojame visas šiuolaikines priemones, telekonferencijas, žinutes ir kita. Patirtis rodo, kad bendraujant su ūkiais labiausiai pasiteisina tiesioginis kontaktas, nes kiekvieno situacija yra individuali ir reikalaujanti atskiro dėmesio ir sprendimų. Tam turime aktyvią profesionalų komandą, kuri yra nuolat pasiruošusi asmeniškai konsultuoti ir patarti. Žinoma, tai atliekame griežtai laikydamiesi visų saugumo priemonių.

Serviso paslaugas atliekame mobiliomis transporto priemonėmis, taikant papildomas apsisaugojimo nuo viruso priemones. Atsarginių dalių užsakymus priimame telefonu arba el. paštu, pristatome per kurjerį arba sudarome sąlygas atsiimti prekes visuose filialuose specialiai įrengtose saugiose perdavimo vietose. Taip pat atsargines dalis pristatome serviso automobiliais, laikantis specialių saugumo reikalavimų.

Pagal sutartinius įsipareigojimus užsakytą techniką pristatome, kaip įprasta, į kliento kiemą. Technikos pardavimo vadybininkai regionuose pasiekiami mobiliomis priemonėmis.

Laikydamiesi tinkamų apsisaugojimo priemonių, tęsiame klientų investicinių grūdų ir fermų įrangos projektų įgyvendinimą bei servisą.

Sėklų fabriko prioritetas ir kitais metais išliks – laiku paruošti ir nugabenti reikiamus sėklų kiekius į kliento ūkį.

Kokiais kontaktiniais telefonais, taip pat elektroniniu paštu ūkininkams vertėtų kreiptis į jūsų įmonę, kad galimai iškilsiančios problemos būtų išspręstos, produkcija ir paslaugos juos pasiektų laiku?

UAB „Dotnuva Baltic“  filialai yra atviri ir klientai gali bet kada atvykti apžiūrėti technikos ar kitų paslaugų. Jei nėra būtinybės, skatiname tai atlikti nuotoliniu būdu. Maloniai laukiame skambučių nurodytais kontaktais:

Bendri kontaktai:

El. adresai: info@dotnuvabaltic.lt, servisas@dotnuvabaltic.lt, dalys@dotnuvabaltic.lt

Tel.: servisas (24/7) +370 610 11221, atsarginės dalys +370 610 11331.

Dotnuvoje – technika +370 615 26880, +370 687 79855, servisas +370 610 11221, dalys +370 610 11331.

Pasvalyje – technika +370 618 23081, +370 687 27579, +370 616 38081, servisas +370 687 33468, dalys +370 614 95271.

Joniškyje – technika +370 686 57692, +370 626 96087, servisas +370 620 59145, dalys +370 620 71402.

Vilkaviškyje – technika +370 611 51953, +370 665 17933, servisas +370 620 59142, dalys +370 626 70838.

Plungėje – technika +370 665 22089, +370 626 85870, +370 688 40019, servisas +370 682 48001, dalys +370 626 65273.

Vilniuje – technika +370 611 15269, servisas ir dalys +370 610 30557.

Facebook komentarai

VIDEO GALERIJA