Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Pereiti į pagrindinį turinį

C1

C1

NMA nebeaptarnauja pareiškėjų “gyvai”. Bendraujama tik per “paraiškų dėžutes” ir nuotoliniu būdu

Autorius: Agroeta
Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr.
Printer Friendly, PDF & Email

Daugėjant savivaldybių, kuriose taikomi karantino apribojimai bei siekiant suvaldyti koronaviruso (COVID-19) plitimą, Nacionalinėje mokėjimo agentūroje (NMA) nuo šiandien visuose klientų aptarnavimo skyriuose klientai nebus aptarnaujami “gyvai”, o tik nuotoliniu būdu.

“Siekiant užtikrinti sklandų ir efektyvų NMA darbą, paramos administravimo darbai nėra stabdomi, bet organizuojami taip, kad nebūtų tiesioginio kontakto su gyventojais. Visuose NMA padaliniuose bus taikoma tvarka, galiojusi visuotinio karantino metu”, – akcentuoja NMA.

Klientams suteikta galimybė paraiškas, mokėjimo prašymus bei kartu su jais pateikiamus kitus dokumentus teikti registruotu paštu, per kurjerį, ar per „paraiškų dėžutes“, kurias pareiškėjai ras visuose NMA teritoriniuose paramos administravimo skyriuose darbo laiku. “Primename, jog paraiškos teikiamos per „paraiškų dėžutes“, priimamos 2 darbo dienomis trumpiau nei nustatyta paramos paraiškų priėmimo ar data. Mokėjimo prašymai per „paraiškų dėžutes“ teikiami 2 darbo dienomis trumpiau nei paskutinė paramos sutartyje ar paramos paraiškoje numatyta mokėjimo prašymo pateikimo termino diena”, – teigia agentūra.

Facebook komentarai

VIDEO GALERIJA