Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Pereiti į pagrindinį turinį

C1

C1

„DOJUS agro“: „Jaučiame didelę atsakomybę, kad mūsų klientai galėtų tęsti savo darbus be didelių trikdžių“

Autorius: Gediminas STANIŠAUSKAS
„DOJUS agro“ Lietuvos filialo direktorė Diana Tatarūnaitė-Zubenienė.
„DOJUS agro“ Lietuvos filialo direktorė Diana Tatarūnaitė-Zubenienė.
Printer Friendly, PDF & Email

Dėl kovos su koronavirusu (COVID-19) valstybės lygiu paskelbtas karantinas atšaukė visus viešus renginius, įskaitant ir parodą „Ką pasėsi...", lauko dienas, seminarus, konferencijas. Žemės ūkio paslaugų įmonės ir gamintojai susiduria su nemažu iššūkiu, kaip informuoti ūkininkus apie savo produkciją ir paslaugas. „Agroeta" pakalbino „DOJUS agro“ Lietuvos filialo direktorę Dianą Tatarūnaitę-Zubenienę, kaip bendrovė veikia karantino sąlygomis.   

Kokią įtaką valstybės lygiu paskelbtas karantinas padarė Jūsų įmonės veiklai?

Situacija neeilinė-praktiškai visą pasaulį apėmusi epidemija daugiau ar mažiau palietė visus. Ne išimtis ir mes – UAB „DOJUS agro“. Paskelbus karantiną teko perdėlioti daugelį įmonės procesų, tiek vidinių, tiek išorinių, tai yra darbo su tiekėjais, bendravimo su klientais, jų aptarnavimu. Tai yra pakankamai didelis iššūkis, kadangi su tokia situacija nebuvome susidūrę nei mes, nei mūsų partneriai. Visgi įmonės veikla nesustojo, tik taiko, valstybės nustatytus ribojimus. Esame svarbi maisto gamybos grandinės dalis ir jaučiame didelę atsakomybę, kad mūsų klientai-ūkininkai, žemės ūkio bendrovės, galėtų tęsti savo darbus be didelių trikdžių, o mūsų darbuotojai galėtų tai užtikrinti saugiai atlikdami savo darbą.

Kaip kontaktuojate su žemdirbiais? Kokius papildomus instrumentus naudojate ryšiui su ūkininkais palaikyti?

Paskelbus karantiną maksimaliai ėmėmės visų priemonių, užtikrinančių tiek mūsų klientų, tiek mūsų darbuotojų saugumą, todėl visus procesus, kurie įmanomi atlikti nuotoliniu, bekontakčiu būdu, taip ir suorganizavom. Palengva įsibėgėja pavasariniai darbai, todėl visi įmonės darbuotojai mobilizavosi tam, kad mūsų klientų darbai vyktų sklandžiai. Dirba visi UAB „DOJUS agro“ filialai, kurie aprūpina klientus atsarginėmis dalimis žemės ūkio, miškų ir kt. technikai. Visose prekybos vietoje įrengtos bekontaktės prekių išdavimo vietos, užtikrinančios saugų prekių perdavimą klientams, prekės taip pat pristatomos siuntų tarnybų pagalba bei mūsų mobilaus serviso pagalba. Bendravimas su klientais vyksta telefonu, elektroniniu paštu. Serviso padalinio veikla taip pat vykdoma pilnu pajėgumu. Mobilūs serviso technikai aprūpinti visomis apsaugos priemonėmis, darbuotojai instruktuoti kaip saugiai dirbti išvengiant socialinio kontakto. Technikos pardavimų komandos dirba nuotoliniu būdu, klientus aptarnaudami telefonu, elektroniniu paštu, konsultuoja klientus ir atsakydami į žinutes socialiniuose tinkluose.

Ką šiuo metu siūlote ūkininkams? Gal esate paskelbę arba planuojate kokią specialią akciją?

Šiuo metu turime ne vieną galiojantį specialų pasiūlymą žemdirbiams bei išties nemažai įvairių finansavimo sprendimų, kuriais ūkininkai gali pasinaudoti atsižvelgdami į savo ūkio poreikius. Plačiau apie mūsų visus pasiūlymus galima sužinoti mūsų tinklapyje www.dojusagro.lt arba mūsų „Facebook“ paskyroje. Ką tikrai norėtume išskirti, tai galiojantį specialų pasiūlymą John Deere 6М, 6R ir 8R traktoriams, kuriuos išsirinkus, galima pristatyti per 2 darbo dienas. O taip pat, prieš pat pajudant technikai į laukus yra galimybė suspėti dar užsisakyti Eksperto patikras traktoriams, kombainams, bei užsisakyti traktoriaus aptarnavimo paketus, kuriais pasinaudojus, nereiks nerimauti, kad technika sustos tada, kada jos labiausiai reikės.

Kokie konkretūs produktai ir paslaugos, Jūsų nuomone, šiuo metu aktualiausi? Kaip ūkininkai galėtų juos įsigyti, pasikonsultuoti su Jūsų specialistais?

Visų UAB „DOJUS agro“ veiklos sričių kontaktus klientai gali rasti mūsų tinklapyje www.dojusagro.lt. Raginame drąsiai skambinti, rašyti el.paštu, bendrauti per socialinius tinklus - visi mūsų specialistai pasiruošę suteikti kokybišką informaciją ir konsultacijas tiek dėl naujos, naudotos ar specializuotos technikos, dalių įsigyjimo, tiek dėl FARMSIGHT paslaugų. Na, o kadangi čia pat darbymetis, be to, artėja ir ES paramų naujasis etapas tiek žemės ūkio, tiek ir miško technikai įsigyti, tai ūkiai domisi visa technikos gama: nuo traktorių iki tręštuvų, sėjamųjų ir t.t. Taip pat nemažai sulaukiam užklausų ir dėl mūsų FarmSight paslaugų paketų, įvairių sistemų leidžiančių per nuotolį gauti duomenis apie techniką, bei jais dalintis su technikos operatoriais nuotoliniu būdu. Sulaukiame nemažai pasiteiravimų ir dėl dirvožemio tyrimų paslaugos. Tai džiugina, nes rodo, kad nepaisant sunkesnių periodų, vistik ūkiai dėliojasi savo planus, stengdamiesi numatyti, kuo dirbs žemę, kokia technika tarnaus ilgesnėje perspektyvoje, kaip efektyviau išnaudoti turimus resursus ir t.t.

Ką norėtumėte pasakyti, perduoti žemdirbiams, savo klientams, apie dabartinę situaciją, kuomet ant agroverslo, žemės ūkio pečių krenta faktiškai visas valstybės aprūpinimas maistu?

Tikime, kad šis visiems nelengvas laikotarpis praeis ir gyvenimas grįš į įprastas vėžes. Esant tokioms aplinkybėms visas agroverslas yra ypatingai svarbus. Galime visus savo klientus užtikrinti, kad ir šiuo sudėtingu laikmečiu stengsimės būti maksimaliai profesionalūs ir kartu įveiksmime visus kylančius iššūkius. Būkime dėmesingesni vieni kitiems, atsakingi, saugokime save, savo artimuosius ir visus aplinkinius. Įveikę sunkumus būsime dar tvirtesni, bei labiau užgrūdinti!

Facebook komentarai