Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Pereiti į pagrindinį turinį

C1

C1

Dalis prekybos tinklų mažina lietuviškų prekių kainas

Autorius: BNS
Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr.
Printer Friendly, PDF & Email

Atsižvelgę į dėl koronaviruso krizės mažėjantį vartojimą, dalis prekybos tinklų žada mažinti Lietuvos gamintojų produktų kainas. Kai kurie tinklai teigia, jog kainos yra peržiūrimos nuolat.

„Maxima LT“ komercijos vadovės Vilmos Drulienės teigimu, 500 lietuviškų produktų kainos nuo antradienio sumažintos 15 proc. Anot jos, prie iniciatyvos prisijungė 50 gamintojų.

„Lietuvoje pagamintų prekių pardavimų augimas padės išlaikyti, o gal ir padidinti Lietuvos įmonių gamybos apimtis, išsaugoti, o galbūt ir sukurti naujų darbo vietų, ir žinoma, palengvins konkuravimą su įvežtiniais produktais“, – spaudos konferencijoje sakė V. Drulienė.

Kiek laiko kainos bus sumažintos, ji neįvardijo, tačiau teigė, jog kalbama apie nuolatines kainas.

„Lidl Lietuvos“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovo Valdo Lopetos teigimu, tinklo kainodara peržiūrima nuolat, dalies produktų kainos jau sumažintos.

„Pastaruoju metu mažinome kainas sviestui, šviežiai mėsai, mėsos gaminiams bei kiaušiniams“, – BNS sakė jis.

Prekybos tinklas „Iki“ sako, kad praėjusią savaitę nuspręsta labiau palaikyti vietos gamintojus, todėl nuo šios savaitės kai kurie produktai parduotuvėse bus pigesni, o jų sąrašas  nuolat plečiamas.

„Iki“ komunikacijos vadovės Indrės Baltrušaitienės teigimu, visą balandžio mėnesį kainos taip pat išliko nepakitusios.

„Rimi Lietuvos“ komercijos skyriaus vadovės Ievos Gindrėnės teigimu, derybos su tiekėjais vyksta nuolat. „Norfos“ atstovas spaudai Darius Ryliškis pabrėžia, jog kainos svyruoja, jos nuolat peržiūrimos.

Facebook komentarai