Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Pereiti į pagrindinį turinį

C1

C1

Baltijos jūrą teršė dyzelinas: Jūrų uostui baigus valymo darbus, bus skaičiuojamos baudos ir žala gamtai

Autorius: Agroeta
Jūrų uostui baigus valymo darbus, bus skaičiuojamos baudos ir žala gamtai
Jūrų uostui baigus valymo darbus, bus skaičiuojamos baudos ir žala gamtai
Printer Friendly, PDF & Email

Aplinkos apsaugos departamentas (AAD) iš Aplinkos apsaugos agentūros gavo pirminius tyrimų rezultatus. Jūrų gelbėjimo koordinacinis centras (JGKC) į atvirą jūrą patekusius teršalus surinko sekmadienį, Jūrų uostas tęsia jų teritorijoje esančių teršalų surinkimo ir neutralizavimo darbus. Šiuo metu uoste patikrinta jau 15 laivų. Taršos šaltinis kol kas nenustatytas.

„Pasitvirtino, kad teršalai yra dyzelinas. Artimiausiu metu gavus išsamią tyrimų ataskaitą ir Klaipėdos jūrų uosto, JGKC informaciją apie teršalų kiekius, bus nustatyta galima žala gamtai ir pareikalauta kaltininkų ją atlyginti“, – pabrėžė AAD direktorė Olga Vėbrienė.

Pasak aplinkosaugininkų, pagrindinė tarša Klaipėdos uoste likviduota, liko Žiemos įlankoje (į šiaurę nuo Danės upės) apie 5 kv. m užteršto ploto.  Šiuo metu teršalai renkami.

Uoste 2020-08-10 surinkta 100 kub. m naftuoto vandens. 

Baltijos jūroje tarša likviduota dar sekmadienį. Likviduojant taršą dalyvavo 5 laivai, buvo naudojamos absorbcinės boninės užtvaros (panaudota apie 280 metrų).

Atsakomybė juridiniam asmeniui už tokio pobūdžio pažeidimą siekia 14–20 tūkst. eurų, taip pat reikės atlyginti ir gamtai padarytą žalą – už 1 toną teršalų skaičiuojami 42 429 eurai.

Administracinė bauda kaltininkui siekia 6 tūkst. eurų.

Facebook komentarai