Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Pereiti į pagrindinį turinį

C1

C1

"Agroteka" direktorius E. Kavoliūnas: atsarginės dalys nemokamai siunčiamos per kurjerių tarnybą arba jas galima atsiimti specialiame punkte

Autorius: Gediminas STANIŠAUSKAS
"Agroteka" direktorius E. Kavoliūnas: atsarginės dalys nemokamai siunčiamos per kurjerių tarnybą arba jas galima atsiimti specialiame punkte.
"Agroteka" direktorius E. Kavoliūnas: atsarginės dalys nemokamai siunčiamos per kurjerių tarnybą arba jas galima atsiimti specialiame punkte.
Printer Friendly, PDF & Email

Dėl kovos su koronavirusu (COVID-19) valstybės lygiu paskelbtas karantinas atšaukė visus viešus renginius, įskaitant ir parodą „Ką pasėsi...", lauko dienas, seminarus, konferencijas. Žemės ūkio paslaugų įmonės ir gamintojai susiduria su nemažu iššūkiu, kaip informuoti ūkininkus apie savo produkciją ir paslaugas. „Agroeta" pakalbino UAB „Agroteka“ direktorių Eimantą Kavoliūną kaip bendrovė veikia karantino sąlygomis.   

Kokią įtaką valstybės lygiu paskelbtas karantinas padarė Jūsų įmonės veiklai?

Paskelbtas karantinas sudarė sudėtingesnės sąlygas tiesioginiam bendravimui su ūkininkais, stengiamės prisitaikyti prie esamos situacijos ir toliau maksimaliai efektyviai dirbti. Esame socialiai atsakinga įmonė ir į šią padėtį žiūrime rimtai, todėl siekiant apsaugoti mūsų darbuotojų bei klientų sveikatą, komanda dirba nuotoliniu būdų bei atlieka darbus be tiesioginio kontakto.

Natūralu, jog esant tokioms aplinkybėms imama atsargiau ir rimčiau įvertinti kiekvieną pirkinį, todėl stebime, jog technikos prekyba visoje rinkoje šiek tiek sulėtėjo. Bet kokiu atveju dirbame ir konsultuojame ūkininkus nuotoliniu būdu, tiek technikos, detalių ar mūsų atliekamų paslaugų klausimais.

Kaip kontaktuojate su žemdirbiais? Kokius papildomus instrumentus naudojate ryšiui su ūkininkais palaikyti?

Su ūkininkais kontaktuojame telefonu, elektroniniu paštu ir socialinių tinklų pagalba. Ryšiui su ūkininkais palaikyti akcentuojame pildyti technikos užklausas ir komunikuoti nurodytais kanalais, kuriais konsultuojame individualiai.

Ką šiuo metu siūlote ūkininkams? Gal esate paskelbę arba planuojate kokią specialią akciją?

Suprantame, jog didžiajai daliai ūkininkų sutriko detalių tiekimas, nes užsidarė fizinės parduotuvės. Šiuo metu į vietinę detalių parduotuvę paprastai užsukti ir įsigyti detalių galimybės nėra. Todėl šiuo metu esamiems ir naujiems klientams akcentuojame patogų ir lengvą būdą užsisakyti detales naudojant mūsų el. parduotuvę www.e-Agroteka.lt.

Užsisakius iš jos siunčiame detales tiesiogiai iš mūsų sandėlio per kurjerių tarnybą. Taip pat siūlome galimybę be kontakto atsiimti detales tą pačią dieną mūsų specialiai įrengtame atsiėmimo punkte prie mūsų parduotuvės Kaune.  

O jeigu ūkininkui nėra galimybės užsakymo atsiimti Kaune, siūlome nemokamą dalių siuntimą per kurjerių tarnybą, jas tiesai į ūkį pristatome per 1-2 darbo dienas. Kaip patogų bendravimo įrankį el. parduotuvėje turime gyvo ir „LiveChat“ susirašinėjimo platformą, kurioje ūkininkai gali lengvai užduoti visus klausimus. Joje taip pat patogu įkelti reikiamos dalies nuotrauką, atlikti individualų užsakymą, pasiteirauti dėl dalių gavimo datos ir taip greitai gauti pagalbą visais detalių klausimais. Be abejo, konsultuojame ir telefonu bei elektroniniu paštu. Manome, jog šios priemonės palengvina ūkininkams detalių pirkimą šiuo laikotarpiu.

Kokie konkretūs produktai ir paslaugos, Jūsų nuomone, šiuo metu aktualiausi? Kaip ūkininkai galėtų juos įsigyti, pasikonsultuoti su Jūsų specialistais?

Iš paslaugų, tai kaip ir prieš tai minėta, jog šiuo metu aktualiausia yra atsarginių dalių prekyba. Tiek telefonu, tiek naudojantis mūsų el. parduotuve. Konkrečiai dėl detalių dabar didžiausią paklausą turi žemės dirbimo detalės (skutiklių, sėjamųjų diskai ir kiti priedai) bei Farmnavigator lygiagretaus vairavimo sistemos. Pastarosios turi tikrai didėlę paklausą, prieš atsiveždami į sandėlį jau turime dalį iš anksto užrezervuotų. Galime tuo pasidžiaugti, jog pateisiname ūkininkų poreikius.

Šiais klausimais, ūkininkai patogiai galėtų įsigyti ar pasikonsultuoti užsukę į mūsų elektroninę parduotuvę ar susisiekę su mumis. Konsultuojame visais nurodytais kontaktais.

Ką norėtumėte pasakyti, perduoti žemdirbiams, savo klientams, apie dabartinę situaciją, kuomet ant agroverslo, žemės ūkio pečių krenta faktiškai visas valstybės aprūpinimas maistu?

Norėtume perduoti žemdirbiams – savo klientams, jog perdėtai baimei pasiduoti nereikėtų. Mes pilnai pasitikime jais ir jų darbu, telkiame visas pastangas, kad jis vyktų sklandžiai ir su kuo mažiau trikdžių. Esame pasirengę išpildyti ūkininkų poreikį technikos, serviso, atsarginių dalių ar kitų mūsų paslaugų klausimais.

Bendrai manome, jog dabar didžiausią reikšmę turi komandinis darbas valstybės mastu ir lankstumas. Lanksčiai žiūrime į susiklosčiusią situaciją, dirbame išvien ir esant reikalui adaptuojamės prie pasikeitimų. Toliau taip nuosekliai dirbant, mažiau baiminantis ir priiminėjant teisingus sprendimus greitai šis laikotarpis liks tik prisiminimuose.

Esant klausimams esame pasiekiami nurodytais kontaktais:

Technika:

+370 37 430191

technika@agroteka.lt

www.agroteka.lt

 

Atsarginės dalys:

+370 37 430101

pc@agroteka.lt

www.e-agroteka.lt

 

Paslaugos ūkininkams:

+370 620 37851

silosas@agroteka.lt
www.silosas.lt

Facebook komentarai