Iš stulbinamos reklaminės kampanijos laimėjo ir kiaulių augintojai, ir prekybininkai

(Londonas, birželio 5 d.) Maždaug 570 tūkst. eurų kainavusi reklaminė kampanija paskatino daugiau kaip pusę milijono Jungtinės Karalystės gyventojų nupirkti daugiau kiaulienos ir šiame sėkmingame žaidime laimėjo ir prekybos centrai, ir kiaulių augintojai.

„Farminguk“ praneša, kad reklaminė kampanija, per kurią buvo skatinama vartoti daugiau kiaulienos, vyko 2017 metų rudenį ir 2018 metų sausio mėnesį. Šios kampanijos veidu buvo pasirinkta olimpinio medalio laimėtoja Rebecca Adlington.

Per dviem etapais trukusią „AHDB Pork Strategy“ bendrovės kampaniją vartotojai buvo skatinami pirkti kiaulieną pačiu geriausiu televizijos laiku (prime time), interneto portaluose ir per socialinius tinklus.

Tyrimas parodė, kad per reklaminę kampaniją buvo pasiekta 26 mln. namų ūkių arba net 95 proc. ūkių.

Pranešama, kad pajamos iš šios kampanijos sudarė net 30 mln. eurų, o vien mažmeninės prekybos tinklų sąskaitos kiekvieną mėnesį pasipildė daugiau kaip 7 mln. eurų.

Reklaminę kampaniją ketinama pakartoti 2018 m. rudenį ir 2019 m. sausį.

Agroeta

Komentuoti

Jūs el. pašto adresas nebus paviešintas.