Dilerių apklausa: vieni traktorių gamintojai gerino pozicijas, kiti čiuožė žemyn

(Paryžius, gruodžio 27 d.) Tarptautinis žemės ūkio technikos dilerių centras CLIMMAR paskelbė kasmet rengiamos Europos pardavėjų apklausos rezultatus, su kokiais traktorių gamintojais jiems geriausiai sekėsi dirbti 2018 m. Anksčiau į šį tyrimą buvo įtraukti 8 valstybių (Prancūzijos, Lenkijos, Belgijos, Italijos, Jungtinės Karalystės, Vokietijos, Danijos, Olandijos) traktorių pardavėjai, o šiemet jis papildytas dar dvejomis šalimis – Austrija ir Vengrija.

Lietuvai ši apklausa įdomi tuo, kad galima palyginti tendencijas, kurios nusistovėjo kitose šalyse. Šį kartą apklausos rezultatai gauti iš 931 traktorių pardavėjo (pernai – 1159).

Paskelbus pasitenkinimo prekybos ženklu vidurkį (jis apima net 12 kategorijų, pradedant gamintojo rinkodara, pardavimų skatinimu ir baigiant prekės ženklo įtaka, mokymais, santykiu tarp gamintojo ir dilerio bei kt.) paaiškėjo, kad lyderiais yra du prekių ženklai – „Kubota“ ir „Fendt“, gavę po 14,5 balų. Tačiau „Fendt“, palyginti su praėjusiais metais, gerokai pasistiebė, nes savo vidurkį kilstelėjo nuo 13,8, o „Kubota“ rezultatas pernai buvo toks pats – 14,5.

Trečiąją vietą taip pat pasidalino du prekės ženklai – „John Deere“ ir „Valtra“, gavę po 13,4 balų (pernai atitinkamai – 12,6 ir 12,8).

Penktoje vietoje su 12,7 balo liko „Case IH“ (pernai – 12,1). Būtent šis rodiklis yra ir bendras pasitenkinimo vidurkis. Kiti prekių ženklai yra už jo.

CLIMMAR paskelbė ir traktorių prekių ženklų evoliuciją, palyginę 2018 metus su praėjusiais metais. Jame keturi ženklai evoliucionavo aukštyn („Fendt“, „Valtra“, „John Deere“, „Case IH“), o šeši žemyn – „Kubota“, „Claas“, New Holland“, Massey Ferguson“, Deutz“ ir „Same“).

Agroeta

Komentuoti

Jūs el. pašto adresas nebus paviešintas.