„Cargill“ užsimojo karvėms pritaikyti snukio atpažinimo technologiją „Face ID“

(Mineapolis, vasario 12 d.) JAV žaliavų prekybos korporacija „Cargill“ investavo pinigus į Airijos startuolį „Cainthaus“, kuriantį technologiją gyvulininkystės ūkiams, padėsiantiems sekti galvijų sveikatą ir būklę pagal snukio atpažinimo technologiją „Face ID“.

„Cargill“ neskelbia, kiek lėšų investavo į „Cainthaus“ akcijas, bet kad projektas vykdomas, korporacija patvirtino išplatindama oficialų pranešimą. Skelbiama, kad „Cargill“ šiuo metu priklauso mažuma akcijų, tai yra korporacija nevaldo kontrolinio akcijų paketo.

Korporacijos teigimu, „Cainthaus“ technologija padės optimizuoti procesus gyvulininkystės fermose. Specialūs sensoriai veiks panašiai, kaip ir žmogaus veido atpažinimas. Tik šiuo atveju bus remiamasi galvijų snukio atpažinimo funkcija.

„Džiaugiamės, kad ši partnerystė su „Cargill“ jau sudomino žemdirbius“, – sakė „Cainthaus“ steigėjas ir prezidentas David Hunt’as.

Kaip pranešama, technologija bus įgali nuskenuoti karvės snukį ir perduoti duomenis tiesiogiai į fermerio kompiuterį arba išmanųjį telefoną. Jis galės sužinoti, kiek karvė suėda pašarų, kokia jos elgsena, kiek gyvulys išgeria vandens, kokia karvės sveikatos būklė ir panašiai.

Kol kas neskelbiama, kiek visa įranga (įskaitant ir kitas dedamąsias dalis) kainuotų mažmeninėje prekyboje, nes, kaip galima suprasti, „Cainthaus“ dar tik įpusėjo projektą. Kūrėjai siekia sukurti matematinį algoritmą dirbtiniam intelektui, kuris, veikiausiai, bus kitos programinės įrangos dalimi, bet bus parduodamas po „Cargill“ prekiniu ženklu.

Pasak „Cargill“ pranešimo, „Cainthaus“ technologija leis prognozuoti problemas ir jas spręsti, atsižvelgiant į gautus duomenis.

Agroeta

Komentuoti

Jūs el. pašto adresas nebus paviešintas.